петак, 25. март 2016.

Spring Wishlist SheIn

Dobar dan svima i dobro došli u novi post.Današnji post je o željama sa sajta SheIn.Nadam se da ćete čitati do kraja.

Ova kao haljinica mi je predivna.Čini mi se preudobnom,ima i lijepu boju.Meni se čini da je više za jesen,ali meni se sviđa i za proleće.Meni je nekako skroz za svaku priliku,kao što su škola,ili šetnja.Meni je nekako najbolja za dnevne prilike,uz neke zanimljive baletanke,i može i šešir.

Možete poručiti: KLIK










Ove farmerice su mi predivne.Običajne su,ali se mogu predobro uklopiti uz sve,baš su praktične. 
Dosta mi se dopada što imaju dosta kako da nazovem poderanih djelova.

Možete poručiti:  KLIK












 Ovaj džemper je više za jesen,ali svakako je prediva i za proleće.Ima ih u raznim bojama,ali se meni najviše sviđa ova nežno roza.Ima i ove predivne rukave.Odgovara mi to što je malo duža,ne volim kratke džempere.

Možete poručiti: KLIK












Ova majca mi nije baš nešto,ali mi svakako dopada zbog toga što je praktična,i ima dobar natpis.Prilično je jeftina,i uklapa se uz sve.

Možete poručiti: KLIK
















Ova haljinica mi djeluje tako divno,i udobno.Rukavi su mi najlepši,ali i boja je takođe lijepa.Upadljiva je,za malo toplije dane proleća,ali mi nije baš za školu.Više bih je nosila negde vani.

Možete poručiti: KLIK














Do bi bilo to od lista želja sa sajta SheIn.Nisam ništa od nakita,ili od sitnica stavljala,jer mislim da to nije potrebno.Nadam se da vam se dopao,malo kratak,ali nema veze.
Hvala što ste čitali!

Нема коментара:

Постави коментар