четвртак, 31. март 2016.

Books tag

Dobar dan svima i dobro došli u novi post.Današnji post je tag o knjigama.Da ne dužim,odmah krećem.
1.Voliš li da čitaš i kada si razvila tu ljubav prema čitanju?
- Da,obožavam da čitam.Od malena sam voljela da čitam,naročito knjige koje nisu bile lektire.Ali mrzim da čitam neke lektire,ali neke su mi postale omiljene knjige.

2.Da li si ikada bila razočarana nekom knjigom za koju su ti rekli da je dobra?
- To mi se desilo samo tri puta.Govorili su da je odlična,a meni je bila užasno dosadna.Ali to je bilo davno,zbog čega se ne sjećam koje su to knjige bile.


3.Da li imaš omiljenog pisca,i zbog čega ti je omiljeni?
- Ima mnogo dobrih pisaca,ali mi je najdraža J.K.Roling.Napisala je predivne knjige,najčitanije na svetu.Uključila je svoju maštu razvila svoju maštu i ostvarila svoj cilj.


4.Da li bi ikada izabrala film nego knjigu?
- Film,film bih izabrala.Volim gledati filmove.Ali ako bih htjela nešto posebno,izabrala bih par knjiga umjesto filmova.Neki filmovi su bolji nego knjige.Ali u filmu nema sve što se nalazi u knjigi.

5.Da li imaš omiljene knjige?
-Narvno da imam,ali nije samo jedna knjiga.To je serijal knjiga od J.K.Roling i skoro sve knjige od Gijama Musoa.Od domaćih knjiga imam par njih,ali sve koje su bile za školsku lektiru.Veoma su mi zanimljive knjige od stranih pisaca,ali od domaćih ne čitam tako redovno.

6.Hoćeš li ikada postati pisac ako budeš imala priliku.Da li i voliš knjige ljubavne.
- Ne bih htjela,jer je to zahtjevan posao i vrlo težak.Trebaš imati strpljenja za pisanje.Ne volim nešto ljubavne,ali svakako ih čitam kada imam priliku.

Нема коментара:

Постави коментар