субота, 19. март 2016.

SheIn outfits for school and for city

Dobar dan svima i dobro došli u novi post.
Za ovaj post sam spremila outfite sa sajta Sheln.Outfiti su namijenjeni za školu,odnosno za pet školskih dana i za četiri dana šetnju gradom.Prvo ide za školu,pa za grad.Krećem!

1.Ponedeljak
Ovaj outfit je meni predivan.Ponajviše mi se dopadaju farmerice i ranac.Bluza/majica mi je prelijepa.Sve je prilično namijenjeno za proljeće.
Možete kupiti:
Farmerice: ovde
Ranac : ovde
Obuću: ovde
Bluza/majica: ovde

2.Utorak

Ovaj outfit mi je više za toplije dane proleća.Sve mi je predivno,ali najviše mi se sviđa majičica.Nije mi baš za male djevojčice,već one što idu u srednju školu.
Možete kupiti:
Majicu: ovde
Farmerice: ovde
Torba: ovde
Obuća: ovde

3.Sreda
Ovaj outfit je takođe za toplije vrijeme.Ova torbica je preslatka,tako je divna.Malo suknjica,majic,šal i patike ne idu u ovoj kombinaciji,ali ako se izdvoje predivni su.
Možete kupiti:
Obuća: ovde
Torba: ovde
Šal ovde
Suknja: ovde
Majica: ovde

4.Četvrtak

Ova kombinacija se može svuda naći,kožna jaknica,i obuća.Majica mi je preslatka.Inače farmerice su mi pun pogodak na ovaj outfit.I ja obožavam ovakve rančeve.
Možete kupiti:
Torba: ovde
Farmerice: ovde
Majica: ovde
Jaknica: ovde
Obuca: ovde

5,Petak
Ova kombinacija mi je skroz obična i bilo bi svakome udobno u ovome.Farmerice su predivne,a majica nesvakidašnja.
Možete kupiti:
Farmerice:  ovde
Majica:  ovde
Obuća: ovde
Torbica: ovde

Sada slijede kombinacije za grad.Inače neće biti ni tašni,ni nakita.Nadam se da će vam se dopasti.


Kako je divna ova dukserica,je li se slažete?Ovo je vjerovatno među najdivnijim duksericama.Sve mi se nekako uklapa jedno uz drugo.
Možete kupiti:

Obuca:ovde
Farmerice:ovde
Duks:ovde
Ovaj outfit mi je za malo toplije dane.Ova suknjica mi po malo se ne uklapa u sve ovo,ali mislim da zajedno izgleda poprilično lepo.
Možete kupiti:
Obuca: ovde
Majica: ovde
Kimono: ovde
Suknja:ovde
Ova kombinacija mi je praktična i za svaki dan,pa čak može i svrsati i za školu.Najlepša mi je majica i predivna mi je ova jaknica.
Možete kupiti:
Obuca:ovde
Majica:ovde
Jaknica :ovde
Farmerice :ovdee



Ovaj outfit mi je za neku svečanu šetnju ili izlazak u grad.Nije mi za svakodnevnu šetnju,niti je za školu.Ovaj outfit mi je baš poseban.
Možete kupiti:
Suknja:ovde
Kosulja:ovde
Sako:ovde
Obuća:ovde

Nadam se da vam se dopao post.Baš je dug,možda vam je prsko čitati,ali pogledajte slike i komentarišite i pišite mi mišljenja na asku.Hvala,na čitanju!













Нема коментара:

Постави коментар