недеља, 3. април 2016.

Kako se spremiti za završne ispite + make-up

Dobar dan svima i dobro došli u novi post.Vrlo sam srećna zbog ovog posta,jer je collab sa Martinom.Njen blog možete pogledati ovde.Ovo je moj prvi collab post,nadam se da će ih biti još.
Ovaj post će biti o pripremi za završne ispite i o savjetima kako se našminkati za malu maturu.Nadam se da ću vam makar malo pomoći.Slike su skinute sa we heart it-a.Meni se te slike baš sviđaju.Takođe pročitajte i Martinin post.


Završni ispiti su vrlo važni za osnovce.Neki misle da nije još vreme da se misli o tome,ali ispiti se bliže.Neki se plaše,boje se da neće moći da polože ispit.Pored ispita još je i matura,i još je i škola.Sve se nakupi,i desi se da se sve pobrka,i desi se katastrofa.Učenje za ispite i za ocjene su važne.Ja ću vam pokušati olakšati u organizaciji,i dati vam par savjeta u vezi toga,takođe nadam se da ćete usvojite sve savjete.U video youtuberke Va Vane,nalazi se novi video u vezi toga,pogledajte ga i mislim da će vam i on pomoći.



Za ispite se treba krenuti ranije spremati.Tokom učenja,zaboravite na telefon,kompjutere i ostale stavri što odvlače pažnju.Pomalo je teško,odreći se svega toga,ali ako tokom učenja,telefon ti stoji uključen,više se gleda u telefon nego u knjigu.Inače,skoro sve male mature imaju gradiva iz prethodnih godina školovanja.Tokom učenja može se desiti blokada,da se sve zaboravilo da je nejasno.Najbolje je pozvati nekoga da to objasni,ili pitati nekog člana porodice.Ali to se posle nekoga dana opet može zaboraviti.Prilikom objašnavanja,pišite na papir bilješke,trudite se sve važno da bude na papiru.

U toku sedmice ne treba se svaki dan učiti.Odredite dane u sedmici koji su povoljni za učenje,kada nemate dovoljno obaveze,naprimjer vikendom,i još nekim radnim danom.Tokom učenja vrlo je dobro da se prave pauze.Nemojte najedanput više predmeta učiti,izdvojite neki dan za jedan predmet,neki dan za drugi,ali nikako naprimjer posle matematike uzeti jezike.Svo učeno gradivo treba da se slegne.Ako se jedno veče ništa ne zapamti od učenoga,možda će sutra.Nikada nemojte žuriti,ako ne znate danas možete ponoviti sutra.Samo je važno da ne učite u zadnji čas.Možete iskoristiti i elektronske sprave,da nešto novo naučite,ili da saznate zanimljivosti.

Pored stola dok učite,možete staviti i času nekog soka,ili.Ako učite za stolom,počistite ga,da znate šta vam je potrebno.Ako učite na krevetu,možete se i pokriti ili leći na stomak,a knjiga vam je na jastuku.Možete uzeti i nešto slatko,ili čips.Možete sebe nagraditi sa nečim ukusnim ako naučite dobro.Možete napraviti čaj,pa pijte dok čitate uz neke keksiće.Ali nemojte se fokusirati na hranu,već na knjigu.Možete na zabavan način da učite,naprimjer ponavljajte neke glagole iz maternjeg jezika,i ako dobro naučite častite sebe čokoladu.

Prilikom učenja koristite markere u boji,i olovke da podatke.Meni je predivno i dosta dobro kada se imaju one ukrasne olovke,ili olovke sa motivacionim citatom.Ja nisam našla slike takvih olovaka,ali našla sam sliku sa nazivima danima u sedmici.Naprimjer učite srijednom,i na olovki piše srijeda.Možda je nekome glupo,možda zanimljivo,sve zavisi od ukusa.
Šta da radite kada nemate strpljenja za učenja i mislite na nešto drugo.Razmišljajte o budućnosti,o srednjoj školi.Razmišljajte,ako ne dobro uraditi ispit,nećete uspisati dobru školu,o kojoj niste ni razmišljali.Ako nemate zavidan uspjeh u školi,to možete nadohnaditi na ispitu.Ako budete bili vrijedni,možda možete upisati školu koju želite.Kako se organizovati,ako cijele sedmice imate kontrolne zadatke ili pismene.Napravite planer,ili organized.Napišite određeno vreme za učenje ispita.Možete tu sedmicu odmarati od učenja za ispite.Još jednom ću navesti,nemojte učiti po cijele dane,dovoljno je jedan predmet po jedan sat.

Najbolje je da učite tri puta sedmično,u zavisnosti koje predmete imate na ispite.Možete čitati o svemu tome na raznim sajtovima.Jedan među boljim sajtovima je ovaj .
Možete prilikom učenja puštati i malo muzike,jer ona inspiriše.Pustite neku pjesmu koju volite,na tišu ili jaču melodiju,kako vi želite.Ja mislim da je bolje tišu melodiju,da bi više obratili pažnju na knjigu.

Sada prelazim na drugi dio posta,odnosno make-up za malu maturu kao i za školu.Za malu maturu je rano da se misli o tome,ali može biti i make-up i za školu.
Tokom šminkanja,možete koristiti i svijetle i tamnije nijanse.Nemojte koristiti previše tamne nijanse,već one nježne,koje su ipak za taj uzrast.Vi možete uzeti nijanse koje želite,jer je svako drugačiji.

Na ovoj slicu prikazane su usne i oči. Meni je malo,
po mome mišljenju previše istečene usne.Izgleda predivno,ali za ovo je korišćena kvalitetna šminka.Ova sjenka,kako da je opišem kao boju kajsije,posebno je istakla oči,ipak je boja nježna,predivna.Ova boja ruža,kao nude je posebna.Meni je super,mada mislim da je više za malu maturu,nego za školu.


Na ovoj slici je postupak nanošenje sjenke na očima.Koriste se razne četkice,mada vi možete i jednom,nemojte kupovati.Samo se potrudite da sve bude uredno.Boja je nježna,upotrebljavaju se zemljane boje,uslađene su i svakodnevne.Prilikom šminkanja,vodite računa da više istaknete kornji sloj sjenke,bliži obrvama.Samo ovo nisu zemljane boje jer imaju svoj sjaj,ali dosta liče na zemljane boje.





 

Na prvoj fotografiji,kao i na prošloj fotografiji je nanošenje sjenke,i ostalog.Izgleda predivno,isto su zemljane nijanse.Naglašenost ispod očiju je odlična.Ovo je i za školu i za malu maturu.
Na drugoj fotografiji je slika usana i slika očiju.Ovo nije za školu,zbog preteranih boja.Ovaj tamni ruž je prelijep,ali je više za neku svečanu priliku kao što je mala matura.Sjenka je tamna,mješavina braon,sive i crne boje.Dajem prednost ružu,jer je više za svakodnevnu priliku,nego ova sjenka.Ali sve je predivno,

 Ovaj makeup je predivan,tačnije savršen.Samo da je ruž malo tamniji,ali sjenka,tuš su savršeni.Ova šljašteća sjenka daje posebnost.Tuš je savršen dodatak na sve ovo.Obrve su dobro popunjene.Mislim da je ovdje upotrijebljene samo tri sjenke,braon,bež i bijela.Možda ima i malo srebrne nijanse,ali je sve to nebitno.Ja inače više volim ove nježne boja,jer su idealne za proleće i za leto.



Na predhodnim slikama nije bilo spomenuto rumenilo,kao ni nijasne ruža.Ali pošto sam odužila sa postom,samo sam stavila slike.





Nadam se da ste pročitali do kraja,i da ćete pročitati i Martinin post kada ga objavi.Drago mi je što smo imale collab post,i nadam se da će ih biti još.Za više stvari u vezi ovoga možete mi se obratiti ovde.
Hvala na čitanju,pozdrav do sledećeg posta!




















































11 коментара:

  1. Super post, bas mi se svidja

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/04/hejljudi.html

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav draga !
    Željela sam ti samo javiti da sam te nominirala za The Liebster Award !
    You Are Unique

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga sto si me nominovala,kasnije cu kada budem imala vremena da odgovorim na ta pitanja,u svakom slucaju hvala ti!

      Избриши
  3. Odličan post! Sviđaju mi se tvoji savjeti. ♥☺
    gabinesss.blogspot.com
    Posjeti moj blog pa ako ti se svidi učlani se. ☺

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični saveti, i ja sam na svom blogu pisala nešto slične teme :D


    Poseti moj blog ako želiš, nov je i zaista se trudim na njemu :) http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши