понедељак, 11. јануар 2016.

- Kako ja učim -

Dobro jutro svima i dobro došli u novi post.
Današnji post je na temu kako ja učim.Neću nabrojati sve moje predmete iz škole,samo neke osnovne koje svi imamo.Prvo ću krenuti od jezika.
1.Engleski jezik
-Engleski jezik je moj omiljeni predmet u školi,i sa zadovoljstvom ga učim.Ako imam kontrolni ili pismeni,uradim sama ispočetka zadatke iz radne sveske.Kasnije mi neko provjeri je li tačno,ako više od pola nije,opet ispočetka radim.Ako je provjera čitanja lekcije,onda na neki papirić zapišem nepoznate riječi i ponavljam ih dok ne zapamtim.
2.Maternji jezik
-Maternji jezik uopšte ne volim,i rijetko kada ga učim,jedino pred kontrolne ili pismene zadatke.Provježbam zadatke,i to je to.
3.Drugi strani jezik - Ruski i Njemački jezik
- Ja više volim ruski jezik od njemačkog.Riječi su slične našima,zbog toga ih brzo pamtim.Pred kontrloni ponovim riječi,naučim kako se pišu i prevod.
-Iz njemačkog jezika samo ponavljam gramatiku.Vrlo sam dobra sa riječima,ali mi gramatika slabo ide pa moram vrlo često da je vježbam.Pred kontrolni sve što smo radili i vježbali prepišem na neki papirić i učim.
- Inače,za jezike najbolji je sajt Duolingo,vrlo je koristan.

Prelazim na druge predmete.

4.Matematika
-Matematika nije predmet koji se uči napamet.Ja je rijetko kada učim,samo pred pismeni,pred kontrloni ne učim.Jednom izvježbam crtanje figura,ako je malo teža,tri-četiri puta pokušam je nacrtati.

5.Fizika
- Kada učimo formule iz fizike,ja iz prepišem negdje na papir i provježbavam ih.Uradim zadatke iz radne sveske,neko iz porodice mi napiše isto neki zadatak.Vrlo brzo zapamtim formule,tako da ih učim samo pred pismeni ili kontrolni.Što se tiče lekcija,ponavljam rečenicu po rečenicu dok ne zapamtim,onda odeljak po odeljak,pa pokušam ponoviti cijelu lekciju.
6.Hemija/Kemija
- Hemiju ne učim ni pred kontrolni,ni pred pismeni.Odlično mi ide,rijetko se desi da nešto ne razumijem,ako ne razumijem,pitam profesora da mi objasni.Mi imamo vrlo dobrog profesora,i on nam objašnjava tako dobro,da sve znamo.

Prelazim na druge predmete.

7.Geografija
- Geografiju učim uz pomoć atlasa.Na primjer učimo Aziju,ja razgledam kartu Azije,i tražim granice,planine,rijeke.Više gledam u atlas,nego u knjigu,jer ako posmatram kartu lakšu upamtim.
8.Istorija/Historija
- Meni vrlo teško ide istorija,na jedve jade zapamtim rečenicu.Uvjek učim dva-tri dana pred odgovoranje,jer vrlo teško pamtim te rečenice.Najvažnije zapišem na papirić,i godine kada se šta desilo.
9.Biologija
- Biologiju učim na isti način kao i istoriju,naravno biologija nema godine kao što ima istorija.Učim prvo jedan odeljak,zatim drugi,pa treći i tako redom.Pokušam ponoviti sutradan cijelu lekciju,i pretežno sam zapamtila sve.Podvlačim najvažnije i to mi je obavezno da zapamtim.

Moj savjet za vas je da ne učite dan pred ispit,kontrolni ,pismeni ili šta već.Uvjek tri-četiri dana ranije učite.Vrlo je važno da učite dok ste odmorni,i pravite male pauze između učenja.

To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se dopao.Izvininjavam se što nije bilo mojih slika,već što su slike sa interneta.Pišite mišljenja,predloge za sledeći post,kritike-pohvale.Pozdrav do sledećeg posta!

Нема коментара:

Постави коментар