недеља, 31. јануар 2016.

♡My favorite nails for January♡


Dobar dan svima i dobro došli u novi post!

Januar se završio vrlo brzo,brže nego što sam očekivala.Počela je i škola,zbog koje nisam aktivna ni na blogu ni na asku.Žao mi je zbog toga.Na asku ću vjerovatno samo objavljivati kada napišem post.Što se ostalog u vezi aska tiče,vikendom ću biti tu,da vam odgovoram na pitanja.Prošlo je dvadesetak dana od kada nisam pisala postove. Da sve to nadohnadim,svakih dva-tri dana će da bude post.
Malo sam prešla sa današnje tema,pa da krenem.Kao što se vidi iz naslova,pisaću o lakovima koje sam najviše koristila tokom januara.Slike sam sama slikala,kvalitet nije baš najbolji,i pozicija za slikanje isto, izabrala sam najbolje slike koje sam slikala.Slikala sam na radnom stolu.Malo je čudno postolje,ipak je šareno i izgleda kao da je neka tkanina,a u stvari je zalijepljena tapeta na drvo.Na nekim slikama ima nekih ukrasa u obliku ogrlice ili narukvice.To su trouglići i kuglice.Igledaju kao da su spojeni,i jesu.Sama sam ih spojila na konopcu.Mislim da je bolje da počnem sa komentarisanjem.

Golden Rose Color Expert 60


Crne lakove ne volim pretjerano.Ipak dobro se slažu uz odjeću,što je meni dosta bitno.Ovaj lak imam skoro godinu dana,a tek sam ga probala skoro.Cijene se ne sjećam,ali sigurno nije bio skup i mislim da je bio na sniženju.Ne treba da se maže više od dva puta,jer čak i posle prvog puta ostaje dosta tamna boja.Takođe,bočica je dosta kvalitetna.

Kvalitet četkice: 10/10
Kvalitet bočice: 10/10
Boja: 8/10
Postojanost na noktima: 9 /10
Ukupna ocjena: 9/10



Golden Rose Color Expert 17


Ovaj lak je moj omiljeni.Boja mi je predivna,prelijepa nijanska roze.Nije ni pretamna ni presvjetla,idealna sredina.Postojanost mu nije dobra,traje najviše tri-četiri dana i počne da se gubi boja.Volim ga kombinovati sa bijelim lakom,samo neke šarice.Inače,vrlo ima dobro četkicu,možda bi trebala da bude šira,ali nema veze.

Kvalitet četkice : 10/10
Kvalitet bočice: 10/10
Boja: 10/10
Postojanost na noktima: 7/10
Ukupna ocjena: 9/10

Golden Rose Color Expert 23



Ovaj lak sam kupila u pola cijene prije skoro godinu dana u DM-u.Inače ovako boja ne djeluje savršeno.Ali kada se namaže dobija neku drugačiju,malo tamniju boju.Treba da se namaže jednom ili dvaput.Ja inače mažem dva puta da bih postigla idealnu boju.Ali ko želi malo svetliju može i jedanput.Traje dosta dugo,za razliku od ostalih lakova ovaj nema baš dobru četkicu.Ili sam ja naletila na loš proizvod,ili su svi ovi crveni lakovi sa lošim četkicama.Ja stvarno ne znam.

Kvalitet četkice: 8/10
Kvalitet bočice: 10/10
Boja: 9/10
Postojanost na noktima : 10/10
Ukupna ocjena: 9/10

Golden Rose Color Explore 43


Ova boja je prelijepa.Obožavam boju neba.Djeluje mi tako nježno, ma predivno!Vjerovatno ste primjetili nešto bijelu unutar bočice.Lak sam kupila početkom januara,vrlo sam ga često  koristila,i ostavljala ga otvorenim mnogo puta.Vjerovatno se to bijelo pojavilo zbog ne očuvanja i lošeg kvaliteta,ne znam.Ipak bio je i napolju i sve.

Kvalitet četkice: 8/10
Kvalitet bočice: 9/10
Boja: 10/10
Postojanost na noktima: 9/10
Ukupna ocjena: 9/10

Golden Rose Color Explore 17

Najbolji od svih lakova koje imam je ovaj.Nije mi omiljeni,ali ipak mi je sasvim savršen.Ima istu nijansku kao i rozi lak,a nemaju nikakvu sličnost u bojama.Ovaj lak ima nekakvu boju kajsije ili breskve,ne znam kako da bolje objasnim.Četkica je dosta široka,ima malo više mililitara od ostalih lakova.Postojanost mu je više od petnaest dana.Presavršen je,sve preporuke za ovaj lak.

Kvalitet četkice: 10/10
Kvalitet bočice : 10/10
Boja: 10/10
Postojanost na noktima: 10/10
Ukupna ocjena: 10/10


Inače naslov nije baš najbolji,ali nisam imala ideje za bolji naslov.

Da li ste probali neke od ovih lakova,da li imate neke primjedbe ili pohvale?Pišite u komentare,ili pišite na asku.Pozdrav do sledećeg posta!

2 коментара:

  1. Odlični proizvodi! Moram pohvaliti kvalitetu slika, koja je zapravo vrlo dobra! Dosad, nisam imala priliku koristiti nijedan Golden Rose lak, no uvidu na vrlo pozitivne recenzije, vjerujem da će se uskoro jedan pronaći i u mojoj upotrebi!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvali ti puno!Drago mi je što si odlučila da isprobaš Golden Rose lak.Nadam se da će ti se dopasti lak koji izabreš,da će ti dobro koristiti i biti kvalitetan.Hvala jos jednom!

    ОдговориИзбриши