среда, 6. јануар 2016.

My favorite films and book - first post

  

Dobro veče i dobro došli u moj prvi post.Za ovaj post sam pripremila,kao što se može vidjeti iz naslova,pisaću o mojim omiljenim filmovima i knjigama.
Sve ove filmove možete naći na sajtu http://onlinefilmovisaprevodom.com/ , na tom sajtu ja obično gledam filmove.
Prvo ću pisati o filmovima:

1.Harry Potter and the Prisoner or Azkaban
- Harry Potter je zaista savršen film,ali ovaj dio je moj omiljeni.Pun je misterija i uzbudjena,svakako pogledajte ako već niste!


2. The Lord of the Rings (Gospodar Prstenova)
- Ovaj film je sličan kao i prethodni,isto je u pitanju magija.Vjerovatno ste gledali film,ako niste  pogledajte,odličan je.

3. The Devil Wears Prada
- Film je pretežno o modi,ali ima i romantičnih djelova.Djevojka se zaposlila da radi kao asistent jedne gospođe koja je ekspert za modu,ta gospođa je veoma zahtjevna,i naređuje djevojci da uradi praktično rečeno nemoguće stvari.Djevojka je posle odlučila da više ne radi za nju,jer se zbog nje odvojila od nekoga koga je puno voljela.Za mene je bio film zanimljiv,pa mi je zbog toga treći po redu,ujedno i zadnji.

Prelazim na knjige:


1. Krive su zvijezde - John Green
- Knjiga je tužna,ima romantičnih trenutaka al' je i zanimljiva.Film je snimljen po ovoj knjizi,film je isto pretužan,a kako se kaže ,,knjiga je uvjek bolja od filma '',tako da nemam više šta reći za ovu knjigu.

2. U potrazi za Aljaskom - John Green 
- Na mom asku sam napisala da je nisam pročitala,al' sam je našla i pročitala.Knjiga je interesantna,ima misteriju koju bi svako poželio da je riješi.Preporučujem svima!

3. Zov divljine - Džek London
- Knjiga mi je bila za školsku lektiru,i vrlo mi se dopala.Radi se o tome kako pas Bak prolazi kroz razne nevolje,i na kraju nalazi svoga savršenoga udomitelja,al' vlasnika su ubili Indijanci.Knjiga je pomalo tužna,meni jeste,ne znam je li bila vama.Ako je niste pročitali,svakako preporučujem.

Da li ste gledali neke od ovih filmova i da li ste pročitale ove knjige,kakva su vaša mišljenja,imate li neke kritike ?

Došao je kraj ovoga posta,nadam se da vam se dopao,jeste da je teme bila pretežno uobičajna,al' se meni činila prikladno za prvi post.Ako imate neke prodloge šta bih mogla pisati u drugome postu, na pišite mom ask.fm profilu https://ask.fm/girlsandphotos 

Pozdrav do sledećeg posta!








2 коментара:

  1. Odličan post ! Obožavam film 'The devil wears Prada'
    Ako želiš zaprati me klikom na 'pridruži se ovoj web lokaciji' desno na mojem blogu.
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!
      Ja ću te zapratiti ovih dana,ja sam se snašla i postavila sam gadžet,tako da i ti mene možeš zapratiti.

      Избриши