понедељак, 8. фебруар 2016.

Winter Wishlist

Dobar dan svima i dobro došli u novi post.
Tema ovog posta je lista želja.Ako želite baš konkretno,lista želja za zimu.Neke stvarčice koje sam izabrala nisu za zimu,ali ipak su mi na listi želja.Ne idem onim redom šta bih najviše željela,već onako.
Da ne bude previše opisivanja,da krenem.


Prva stvar jeste ovaj predivan duks.Najviše kod njega mi se sviđa je natpis.Izgleda mi da je topla,ima i kapuljaču.Malo je duža,što meni odgovora.Možete je poručiti *OVDE*.

Ova majica je namijenjena za ljetni period.Ima lijepu boju,može se dobro uklopiti.Jedino mi se ne sviđa ovo slovo,ali nije ni bitno.Možete je poručiti *OVDE*.

Ova majica je predivna.Najviše mi se šviđaju ove rese.Lijep je sklop boja,i čini mi se da se može dobro uklopiti.Možete je poručiti *OVDE*.

Idealna je veličina suknje,ima lijepu boju i idealna je za kombinovanje.Slaže se uz sve.Možete je poručiti *OVDE*.

Ove farmerice su savršene.Predivna boja,i najviše mi se sviđa to što ide prvo najtamnija pa sve do najsvetlije.Još su i poderane.Možete ih poručiti *OVDE*.

Vjerovatno se slažete sa mnom da je ova suknjica predivna.Neobična je,ima predivan dizajn.Još je i kožna,a ja volim sve što je kožno.Možete je poručiti *OVDE*.



Natpis je predobar,ima dobru boju i uklapa se uz sve.Možete je poručiti *OVDE*.

Ogrlica je baš lijepa.Mislim da lijepo stoji,još ima i ove ukrase.Prelijepa je.Možete je poručiti *OVDE*.
Tako mi je neobična ova majica.Ima čudne rukave.Možete je poručiti *OVDE*.

Ovaj džemperćić je fantastičan.Djeluje tako toplo,nježno.Ima odlične rukave i kraj.Možete je poručiti *OVDE*.

Da li ste imali nešto od ovoga.Kakav ima kvalitet.Da li vam se sviđa?Ako imate neke preporuke za mene u vezi ove odjeće,pišite u komentare.

Pozdrav do sledeća posta!












Нема коментара:

Постави коментар